Asociācijas sadarbības uzņēmumiem (klientiem) un to darbiniekiem, kuri veiksmīgi nokārtojuši BFAA eksāmenus, vienmēr jāievēro BFAA Ētikas kodekss.
BFAA ĒTIKAS KODEKSS
- Ievērot godīgumu, taisnīgumu un ētisku attieksmi, darbojoties ar klientiem, potenciālajiem klientiem, darba devējiem, darbiniekiem, kolēģiem un sabiedrību kā tādu.
- Nostādīt klientu un potenciālo klientu intereses pāri savām personīgajām interesēm vai darba devēja interesēm.
- Rīkoties piesardzīgi un rūpīgi, neatkarīgi spriest un atteikties rīkoties gadījumos, kad trūkst nepieciešamās kompetences.
- Ievērot visus piemērojamos likumus, noteikumus, tiesību aktus un profesionālās rīcības standartus, apzināti nesagrozīt informāciju un neizdarīt nekāda veida pārkāpumus.
- Sniegt informāciju par jebkādiem interešu konfliktiem.
- Aizsargāt un veicināt savas profesijas un finanšu pakalpojumu nozares integritāti.
- Censties uzlabot savu kompetenci un mudināt arī citus to darīt.
*Izstrādājusi BFAA Konsultatīvā padome; apstiprināts BFAA Valdē 2017. gada 17. janvārī.